De berg die eigenlijk geen berg is (een zoektocht naar geluk).
Op een dag gooide Alexander al zijn spullen op een hoop en ging hij op de top van een berg wonen. Nooit komt hij eens naar beneden. Waarom zou hij ook? Alles wat zijn hartje verlangt, heeft hij. Tot er plots twee meisjes aan zijn berg verschijnen …
Met vallen en opstaan, vol emotie, dansend en spelend het geluk opzoeken.
De berg die eigenlijk geen berg is is een theatrale en interactieve dansvoorstelling waarbij twee dansers en een acteur ‘gelukkig zijn’ onderzoeken. Door de taal van dans en theater wordt het publiek actief betrokken. Ze kunnen antwoorden vinden op wat geluk is.
Schoolvoorstelling: 3e-6e leerjaar met bijhorende workshops en lesmap.
Familievoorstelling vanaf 6 jaar.
Concept: Maud Tielemans & Jeroen Vanmulder
Dans en spel: Maud Tielemans, Axelle Demirkan & Jeroen Vanmulder
Choreografie: Maud Tielemans & Axelle Demirkan
Educatie: Maud Tielemans & Axelle Demirkan
Tekst: Arne De Loore
Scenografie- en Kostuumontwerp: Eline Van Herreweghen
Een productie van Project C. vzw met steun van CC ’t Vondel.
Tijdstip in overleg
-
Basisonderwijs (lager en kleuter)
-
Gewoon basisonderwijs (lager en kleuter)
-
Gewoon lager onderwijs
- 2de graad
- 3de graad
-
Gewoon lager onderwijs
-
Gewoon basisonderwijs (lager en kleuter)
-
Deeltijds kunstonderwijs (DKO)
- Dans
