Vorming: Feedback als motor van groei en motivatie bij leerlingen
Vorming bij jou op school
Het ontvangen van feedback heeft een versterkende werking: het stelt iemand in staat om verder te gaan, het zet aan tot nadenken, plannen, aanpassen en heroverwegen. Het stimuleert mensen om zelfstandig te werken op een realistische en afgewogen manier. Tijdens deze vorming gaan we dieper in op hoe we als leerkracht feedback kunnen geven en ontvangen met als doel de leerprestaties, de groei ...
Het ontvangen van feedback heeft een versterkende werking: het stelt iemand in staat om verder te gaan, het zet aan tot nadenken, plannen, aanpassen en heroverwegen. Het stimuleert mensen om zelfstandig te werken op een realistische en afgewogen manier. Tijdens deze vorming gaan we dieper in op hoe we als leerkracht feedback kunnen geven en ontvangen met als doel de leerprestaties, de groei van onze leerlingen te verbeteren. We zoomen in op de relatie tussen feedback en motivatie, hoe je binnen je klas een feedbackcultuur kunt creëren en hoe feedback leerlingen helpt om te zien welke doelen realistisch en haalbaar zijn.
Toon kaart
A. Odevaertstraat 15
9680 Maarkedal
Tijdstip in overleg
-
Gewoon kleuteronderwijs
- Kleuter 2-3 jaar
- Kleuter 3-4 jaar
- 1ste leerjaar A
- 2de graad
- 1ste leerjaar B
- BSO
- Basisonderwijs (lager en kleuter)
- KSO
- beroepsvoorbereidend leerjaar
- TSO
-
Deeltijds kunstonderwijs (DKO)
- Dans
Ontdek meer
- › Lessenreeks
- › Opvoeding