WISPERpro | Werkvormen bedenken voor een theaterles - Volzet
Wat maakt de opbouw van een theaterles interessant en boeiend voor een groep? Welke werkvormen bestaan er? In welke mate sturen thema, groepsdynamiek en doelstellingen van je les de werkvormen die je kiest? Waar begin je? En hoe kan je van de ene oefening naar de andere gaan? Deze online dag volg je van thuis uit en focust op lesopbouw voor iedereen die input zoekt bij het maken en begeleiden van dramalessen: theaterdocenten, leerkrachten en jeugdwerkers. Je krijgt concreet praktijkmateriaal en handgrepen aangereikt waarmee je nadien onmiddellijk aan de slag kan. VROEGBOEKACTIE: wie op tijd inschrijft, brengt gratis een collega mee! Zo werkt het: Schrijf je vóór 1 december 2021 in voor een WISPERpro cursus naar keuze, aan het tarief dat op jou van toepassing is (plus, standaard of reductie). Klik in het winkelmandje op "Nog een deelnemer toevoegen voor deze cursus", vul de gegevens van je collega in en kies onderaan het tarief "gratis PRO deelnemer" In het opmerkingenveld vermeld je VROEGBOEKACTIE en de naam van jullie school/organisatie.
Begeleiders: Eva De Mulder
Toon kaart
In uw kot
x
3000 Leuven
Originele datum:
-
Gewoon kleuteronderwijs
- Kleuter 2-3 jaar
- Kleuter 3-4 jaar
- 2de graad
-
eerste graad
- 1ste leerjaar A
- 1ste leerjaar B
- Basisonderwijs (lager en kleuter)
-
derde graad
- TSO
- KSO
- Deeltijds kunstonderwijs (DKO)
- Hoger onderwijs
- Volwassenenonderwijs