Theatervoorstelling | Locatie in overleg met de school
12 prenten, 12 opdrachten… zonder resultaat!
In dit verhaal neemt de circusdirecteur de kleuters meein een liefdesverhaal zonder afloop.
Kunstjes kunnen we allemaal.
Sterk is iedereen.
Als de kat van huis is en de koe door het bos de bomen niet meer ziet, vliegt Pika er als een hazewind vandoor...
SP@T is een knotsgekke interactieve-muzikale-voorstelling boordevol humor.
Via allerlei muzische avonturen neemt Pika, een kleurrijke junglev...
Kan-Nie-Kabaal, het educatief project voor leerlingen in de eerste graad lager onderwijs, leert kinderen hoe ze hun gehoor kunnen beschermen tegen lawaai.
Dit project bevat:
- Een acteur die in de klas op een leuke en aanstekelijke manier de kinderen wij...
Net als Robin Hood vogelvrij! Gewapend met pijl en boog en een eeuwige glimlach. Het bos in! We verstoppen ons diep in het woud en rennen van boom naar boom.
Stelen mag, maar alleen van de rijken, en delen... dat doen we met de armen.
‘A volonté’ is een interactieve voorstelling om van te smullen.
Overgoten met een saus van verhalen, versierd met toefjes poëzie
en opgediend met krokante woordspelingen.
Voor lekkerbekken die willen smikkelen met een glimlach en
gevoel voor fantasie.
Lui...
‘Tech-nik-nak’ is een interactieve vertelvoorstelling
die jou zeker iets nieuws laat ontdekken.
Geleidend-geluid-muziek, experimentele expressies in verbaal verhaal en
wetens-waardige-wetenschappelijke-weetjes.
Voor bezige bijen, uitvlinders in spé, bigik...
In deze uiterst interactieve en speelse voorstelling komen twee muzikanten over hun instrumenten vertellen wanneer ze plots een uitnodiging krijgen om muziek te komen maken in Wereldje Andersom. Klein probleem: in Wereldje Andersom is alles...andersom.
Al meer dan 50 jaar is Pierke van Alijn de held van het huispoppentheater. Ga mee op avontuur en zorg samen met je klasvrienden voor de goede afloop van het verhaal. Een voorstelling poppentheater combineren met een museumbezoek?
De voorstelling “Nu?!” brengt een beeldrijk verhaal vol beweging rond het begrip tijd en drukte. Al zijn kleuters veel meer bezig met wat er “NU" te beleven valt, evengoed worden ze af en toe geconfronteerd met gebrek aan tijd.