Om de herkenbaarheid van de Vlaamse overheid en Cultuurkuur als subsidiërende instantie te verhogen, ben je als begunstigde van een ondersteuning verplicht om bij elke communicatie over het project (bv. brieven aan ouders, affiche, flyer, brochure uitnodiging …) gebruik te maken van het logo van de Vlaamse overheid en Cultuurkuur.
Wanneer moet je het logo gebruiken?
Op iedere informatiedrager over jouw project moet je het logo van de Vlaamse overheid en Cultuurkuur aanbrengen. Ook in de correspondentie die je voert over het project, moeten je de logo's gebruiken.
Voorbeelden zijn:
- een brief aan ouders
- een affiche
- een brochure of flyer
- een website of blogbericht
- een advertentie
- een audiovisuele boodschap
- ...
Welk logo moet je gebruiken?
- Wanneer je communiceert over een uitstap met dynamoOPWEG gebruik je het logo van de Vlaamse overheid, dat van Cultuurkuur en van De Lijn.
- Communiceer je over een dynamoPROJECT, gebruik dan het logo van de Vlaamse overheid en dat van Cultuurkuur.
- Communiceer je over een Kunstkuur, gebruik dan het logo van de Vlaamse overheid, dat van Cultuurkuur en dat van Kunstkuur.
|
![]() |
|
![]() |
Download het logo in verschillende vormen, met en zonder achtergrondkleur of ondertekst en in verschillende bestandsformaten. |
Download het logo in verschillende vormen, met en zonder achtergrondkleur of ondertekst en in verschillende bestandsformaten. |
Download het logo met en zonder achtergrondkleur en in verschillende bestandsformaten. |
Download het logo als .jpeg |